Iako je kampanja započela u lipnju, još uvijek imate priliku priključiti se lancu dobrote i odabirom “sladoleda s misijom” sudjelovati u akciji te omogućiti bolji rad udruge koja svakodnevno donosi osmijehe na lica oboljele djece diljem Hrvatske.
Udruga Crveni nosovi, čija je misija uljepšavanje bolničkih dana djeci koja prolaze kroz teške trenutke, ali i odraslim onkološkim pacijentima te starijim i usamljenim ljudima u domovima, ovoga je ljeta pokrenula kampanju u kojoj pozivaju slastičarnice i sladoledarnice da odaberu jedan okus sladoleda od čije će prodaje određeni postotak donirati ovoj udruzi.
Svrha ljetne kampanje je širenje lanca dobrote.
Bilo koja slastičarnica ili sladoledarnica se još može uvijek priključiti ovoj slatkoj kampanji na način da odabere svoj „sladoled s misijom“. To može biti neki bestseller sladoled ili poseban ljetni okus, izbor je isključivo na slastičarnici. Nakon odabira potrebno je odrediti postotak, odnosno dio od prodaje koji će biti uplaćen udruzi. Također, kako bi ljudi bili upućeni u ovu akciju slastičarnice koje se odluče sudjelovati, dobit će od udruge posebnu naljepnicu kojom će označiti svoj donatorski sladoled.
Na kraju kampanje iznos prikupljen od donacija uplaćuje se na račun udruge.
Iako je kampanja započela u lipnju, još nije kasno priključiti se, jer ista traje najmanje do kraja kolovoza, a ukoliko želite rok će se produžiti.
Sve slastičarnice koje se priključe akciji dobiti će zahvalu za podršku te objavu o suradnji na mrežnoj stranici udruge Crveni nosovi te na njihovim društvenim mrežama.
Priključite se lancu dobrote i prodajom svojih sladoleda omogućite djeci i odraslima bezbrižnije bolničke dane.
Fotografija: Crveni nosovi