Poznata talijanska influencerica, Chiara Ferragni, ovih se dana nalazi pod povećalom javnosti, ali i istražitelja zbog sumnje da je krivotvorila dobrotvornu akciju prodaje božićne talijanske slastice pandoro s njezinim logotipom.
Influencerica Chiara Ferragni koju na Instagramu prati čak 29,5 milijuna ovih se dana nalazi pod povećalom istražitelja, ali i javnosti te publike koja ju prati zbog sumnje da je krivotvorila dobrotvornu akciju prodaje tradicionalne božićne slastice pandoro izrađene u suradnji s tvrtkom Balocco.
Naime, prošlog je mjeseca dobila kaznu u iznosu od milijun eura zbog optužbe da je njezina tvrtka navela potrošače da vjeruju da će prodaja markiranih kolača Balocco pandoro rezultirati dobrotvornim doprinosom bolnici u Torinu, a u stvarnosti nije tako bilo.
Kako je izvijestila talijanska novinska agencija LaPresse, milanski je tužitelj Eugenio Fusco pokrenuo istragu protiv Ferragnija i voditelja slastičarne Alessandra Baloccoa zbog sumnje na tešku prijevaru.
Sama influencerica se osvrnula na situaciju i optužbe te rekla: „Mirna sam jer sam uvijek postupala u dobroj vjeri i sigurna sam da će to dokazati i istraga koja je u tijeku. Imam puno povjerenje u rad pravosuđa i u svoje odvjetnike. Odmah sam se stavila na raspolaganje za suradnju i u najkraćem mogućem roku razjasnila svaki detalj onoga što se dogodilo.” – prenosi apnews.com.
Ferragni je u svom videopostu na Instagramu prošlog mjeseca, nakon novčane kazne agencije, rekla kako nije dala dovoljan nadzor nad komunikacijama koje okružuju prodaju pandora marke Balocco s njezinim logotipom te da više neće povezivati dobrotvorni rad s komercijalnim aktivnostima.
Ispričala se zbog cijele situacije te rekla da će donirati milijun eura pedijatrijskoj bolnici Regina Margherita u Torinu kako bi dala “konkretnost” svojoj isprici, ali i da će osporiti samu kaznu.
Osim influencerice, kaznu je dobila i tvrtka Balocca i to u iznosu od 420.000 eura jer su potrošačima ostavili dojam da će dio zarade od prodaje pandora marke Ferragni donirati bolnici, a u stvarnosti su prije samog početka kampanje donirali 50.000 eura nakon čega nisu uplatili nikakva dodatna sredstva.
Iz agencije su primijetili kako se pandoro marke Ferragni “Pandoro Pink Christmas” prodavao za više od 9 eura, dok je uobičajena cijena ovog proizvoda 3,70 eura.
Inače Ferragni je počela kao modna blogerica, a zatim je počela prodavati odjeću, modne dodatke i šminku pod vlastitim brendom, uz promotivni rad kao influencerica. Također članica je upravnog odbora Tod’s luksuzne modne grupe.
Izvor: apnews.com
Fotografija: Canva