U ovoj kampanji, povodom 50. godišnjice, u prodaju će biti pušteno 50 Kinder jaja unutar kojih će se nalaziti zlatno jaje, a sretni nalaznici imat će priliku posjetiti tvornicu Kinder jaja u Albi te laboratorij koji se nalazi u sklopu nje.
Kinder jaje sinonim je djetinjstva većine djece u gotovo 80 zemalja u kojima je ovaj proizvod dostupan. Čokoladno jaje s igračkom unutra jedna je od stvari koje mame osmijeh na lice malenima, ali i onima velikima koji kolekcioniraju igračke koje se nalaze u njemu. Kako bi proslavio svoju godišnjicu, Ferrero, tvorac Kinder jaja, pokreće natječaj kojim će nagraditi 50 sretnika koji će moći doživjeti jedinstveno iskustvo zajedno sa svojom obitelji.
Pedeset sretnika koji unutar serije Kinder Surprise Natoons s logotipom natjecanja pronađu jedno od limitiranih zlatnih Kinder jaja, kreiranih posebno za ovu veliku godišnjicu, osvojit će paket putovanja za Albu s mogućnošću posjeta tvornici čokolade s Kinder Surprise laboratorijem .
Ovo je prvi put da Ferrero javnosti otvara vrata svog laboratorija u kojem dizajneri i inženjeri testiraju nova iznenađenja u čokoladnom jajetu nastojeći ih učiniti što sigurnijim, sa spremnicima izrađenim u jednom komadu i s prorezima koji ne ometaju dišne putove čak i u slučaju gutanja.
Inače, Kinder jaje je dizajnirao Michele Ferrero 1968., a razvio William Salice. Proizvod je lansiran na tržište nakon šest godina studija koje su dovele do izbora bijelog i crvenog pakiranja, inače boja grada Albe, koje potiču povjerenje i apetit, sa žutim pakiranjem za igračku koje podsjeća na žumanjak jajeta.
Izvor: torino.corriere.it
Fotografija: