Hrvatski studenti koji su svojom inovativnom čokoladicom već osvojili hrvatski žiri, ostvarili su zapaženi rezultat i na europskoj smotri te se kući vraćaju s nagradom za komunikacijsku strategiju.
Mladi hrvatski studenti koji su u lipnju osvojili prvo mjesto na natjecanju Ecotrophelia Hrvatska svojom slasticom namijenjenoj svim alergičarima koji ne mogu odoljeti slatkom – Tonka Jaje, nastavili su nizati uspjehe i na europskoj smotri pa se iz Pariza kući vraćaju s nagradom za najbolju komunikacijsku strategiju.
Jedna je to od pet dodijeljenih nagrada na ovom natjecanju, a Tončica Spaija, Nina Roso i Petar Marić, studenti koji su osmislili ovaj proizvod, svoje su prve dojmove ekskluzivno podijelili s nama:
„Predivan osjećaj! Nismo očekivali ovu nagradu, pogotovo s obzirom na to koliko je jaka bila konkurencija. Natjecali smo se protiv timova iz čak 16 zemalja, a svaki od njih došao je s nevjerojatnim inovacijama i proizvodima. Svi natjecatelji su ovdje s razlogom, jer su prezentirali svoje ‘wow’ ideje koje zaista impresioniraju.
Ovo iskustvo nam je otvorilo oči prema inovacijama u prehrambenoj industriji na globalnom nivou, a prilika da Hrvatsku predstavimo na jednom od najvećih sajmova food inovacija bila je velika čast za naš tim. Cijeli tim Tonka Jaje je izuzetno ponosan i zadovoljan što smo dio ove priče.
„Nadamo se da će ovo donijeti dodatnu vidljivost i našem proizvodu, ali i Hrvatskoj kao zemlji koja se može ponositi inovacijama na globalnoj razini.“
Tončica Spaija, Nina Roso i Petar Marić
Ovakvo natjecanje pokazuje koliko su kreativnost i inovacije bitne u industriji hrane. Bilo je fascinantno vidjeti različite pristupe i rješenja koja su svi sudionici donijeli, a sama činjenica da smo među nagrađenima je nevjerojatna potvrda našeg rada i truda. Nadamo se da će ovo donijeti dodatnu vidljivost i našem proizvodu, ali i Hrvatskoj kao zemlji koja se može ponositi inovacijama na globalnoj razini.“
Osim priznanja za svoj rad, studenti su i novčano nagrađeni s 500 eura.
Napomenimo na kraju da su svih pet nagrađenih proizvoda slatkih. Zlatnu medalju i novčanu nagradu od 4.000 eura osvojio je tim iz Grčke svojim namazima LegumiNutty napravljenim od slanutka fermentiranog u sirutki u kombinaciji s drugim sastojcima, koji dolazi u slatkoj i slanoj varijanti. U slatkoj verziji kupci mogu birati između CarrotCake namaza u kojem je spojen cimet s hrskavim orahom i ChocoDate namaza koji kombinira kakao i datulje s kremastim indijskim oraščićima i lješnjacima.
Drugu nagradu i 3.000 eura osvojio je belgijski tim proizvodom Full’iz koji je zamišljen kao zdravi doručak koji možete konzumirati bilo gdje i bilo kad. Napravljen je od prirodnog voća uz dodatak mliječnih proteina i chia sjemenaka, a ima okus kao voćni smoothie.
Treće mjesto i 2.000 eura otišlo je u Francusku studentima koji su osmislili proizvod Les Nao’s. Radi se o hiperproteinskim i hiperkaloričnim kolačima s okusom limuna,prelivenih ukusnom glazurom koji se prilikom konzumacije tope u ustima. Naimijenjeni su onima koji pate od pothranjenosti, a cilj je da im se vrati užitak u jelu. Ne sadrže laktozu ni gluten, a dolaze u četiri kombinacije: limun i prirodni okus limuna, limun i prirodni okus metvice, limun i prirodni okus đumbira te limun i tamni okus ruma. Njihov proizvod je na francuskom tržištu dostupan u ljekarnama po cijeni od 11,40 € po kutiji s 24 kolača.
Nagradu za poduzetnički duh i 500 eura osvojio je njemački tim s proizvodom Opoke – keksićem za doručak koji se može poslužiti u tri oblika – kao hrskavi keks, kao topla, kremasta kaša s mlijekom ili kao ukusne zobene pahuljice. Dolazi u dva okusa – banana i tamna čokolada te datulja i orah.
Fotografija: Tonka Jaje