Oglas izazvao zgražanje: u božićnoj reklami za čokoladu nema mjesta za crvenokose curice

Oglas za snimanje božićne reklame za Milka čokoladu izazvao je zgražanje zbog diskriminacije crvenokosih djevojčica.

Nedavni oglas za snimanje božićne reklame za čokoladu Milka objavljen na servisu Spotlight UK izazvao je zgražanje javnosti zbog fizičkih karakteristika koje su djevojčice morale ispuniti.

Naime, kako je bilo navedeno u reklami, tražile su se djevojčice u dobi od 9 do 12 godina, lijepe i anđeoske, slatke i nevine, s dječjim izrazom lica. Također, navedena je dozvoljena visina .

Međutim, ono što je izazvalo najveće zgražanje javnosti bila je činjenica da su u oglasu jasno napisali kako „boja očiju i kose nije bitna, ali bez crvene kose“, kao i neprekidno naglašavanje toga da curica mora biti jako lijepa.

Ova vrsta diskriminacije crvenokosih curica izazvala je burne reakcije na Twitteru na kojemu je poznate izvođačice i glumice komentirale kako je sigurno grozan osjećaj biti curica koja nije dobila ulogu u reklami jer nije dovoljno lijepa.

Javnosti je zasmetalo i što je napisano kako nisu prihvatljiva “djeca s prekomjetnom težinom jer je to reklama za čokoladu”.

Nakon bure komentara koje je izazvao ovaj oglas, iz Spotlight UK su poslali ispriku, rekavši da je oglas na njihovom servisu objavio zastupnik klijenta koji je tražio curice za reklamu te da se ona svakako ne slaže s njihovim visokim standardima.

Istovremeno, Mondelez International, proizvođač Milka čokolade, je istaknuo kako ovo nije sadržaj oglasa koji su oni podijelili s agencijom za casting.

U međuvremenu je sporni oglas izbrisan.

Izvor: Daily Mail

Fotografija: Pexels

Kate Bošković
Kate Bošković

Svoju ljubav prema novinarstvu i slastičarstvu spojila je pokretanjem portala Slatkopedija, na kojem svakodnevno piše o svojim omiljenim temama.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.